Poptávám realizaci příjezdové cesty, terasy a chodníčku ze zámkové dlažby cca 120 m2. Okapový chodníček okolo domu s kačírkem. Zděný plot (cca 7 m) s pojezdovou bránou a brankou.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den pane Pastyříku, chci upřímně moc poděkovat za spolupráci i za referenci. Jeliokž tady na profilu čtou nejspíš reference i potenciální zákazníci, ráda bych vypíchla, proč to u Vás dopadlo pětihvězdičkovou referencí, neboť na tom máte i Vy lví podíl. 1. pokud bylo hrozné počasí, neurgoval jste nás do práce. choval jste se naprosto rozumně a racionálně a vždy jsme se dohodli a oba toto dodrželi jak počasí dovolilo. 2. pokud naši chlapci udělali chybu (jeden z cca 80-ti obrubníků zabetonovali poškozený - naprasklý - pozn. občas se na paletě betonové zboží poškodí a je takto dodáno a prostě to chlapci přehlédli - vyfotil jste a napsal co s tím - bez nadávek, výčitek, atd. . Nabídli jsme buďto slevu nebo opravu, vybral jste opravu , my opravili a všichni byli opět šťastní. to je ideální přístup. jsou zákazníci, kteří udělají scénu, někoho seřvou a potom chlapci pracují ve stresu a jsou náchylnější na chyby. Nebo ještě hůře toto neřeší, mají takový ten samonaštvávací proces - potom vybuchnou a způsobí stres kluků zcela zbytečně. Tím že jste hned otevřeně napsal jste nám velmi pomohl ! 3. platil jste vždy ihned dle dohod, neblokoval jste nás nikdy, nenadával, že musíte k bankomatu etc., to dělá taky hodně. 4. chlapce jste vždy pozdravil, dokonce i nabídl v zimě čaj když jste byl doma, což není ani obvyklé ani námi očekávané a moc si toho vážili - prostě jsou to lidi a když cítí ocenění vlídným slovem nebo gestem, pracují tvrději a lépe. závěrem děkuji ještě jednou za spolupráci, věřím, že vše bude perfektně fungovat a snad někdy v budoucnu nás zas oslovíte . Hezký den, Eliška Jirková